V.32



V.32 blev det i söndags och magen börjar bli riktigt stor nu. 
Jag har börjat känna mig trött, har börjat få känningar i ryggen när jag står hela dagarna och mina stackars fötter är lite ömma efter att ha burit denna tyngden en hel dag. Men det är inte så konstigt och jag känner mig lyckligt lottad som har fått ha en så bra graviditet. 

Renoveringen har gått mot sitt slut och nu är det pynt och smålir med detaljer, tavlor osv som ska till, och äntligen ska lillkillens garderob fyllas! 😍

En liten del av Astons rum änsålänge...





Köket blev jättebra! Glas"vasen" till tulpanerna hittade jag i sopförrådet... Det var en glasburk där det varit paprikor i, men jag tyckte den blev jättefin till mina tulpaner. 


Kontorsdelen med bra förvaring. 


Och ett fräscht vardagsrum med nytvättad soffa 😍

Det känns så himla bra och nu är det bara det roligaste kvar! 
Wehoo! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0