En liten nerförsbacke!

Var hos barnmorskan igår. Jag hade fått högt blodtryck. Barnmorskan jag brukar gå till var sjuk så jag fick gå till en annan så det kändes inte lika bekvämt att fråga en massa frågor. 
Hon sa att jag inte behövde vara orolig men att jag skulle komma tillbaka och ta blodtrycket på torsdag igen (imorgon).
Hon menar på att det höga blodtrycket kan vara ett varningstecken för havandeskapsförgiftning. 
Men vi får som sagt se mer imorgon. Hon sa åt mig att vila vilket jag gjorde igår, men jag tror inte det skulle hjälpa för jag har verkligen vilat hela påsken. 
Ja. Vi får se vad dom säger imorgon. 

Sen har jag fått vita utslag på kroppen och fick veta att det ser ut så när man börjar samla på sig vätska. 
För vätskan lägger sig utanför blodkärlen.

Så så ser det ut...  Lite ljust fläckigt...
Tur det går över 😊


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0