Öm i kroppen!

Herrejisses vad öm jag är. Var på gravidmassagen igår som jag fick av pappa och hon knådade mig rejält! Idag är jag helt öm i hela ryggen och nacken... Så det så det känns att det har gjort skilldnad. Riktigt skönt med djupgående massage, ända minuset var att hon var lika duktig på att snacka som på att massera så det gick inte och njuta riktigt utan hon frågade eller pratade under hela behandlingen utan någon pausknapp! Vissa kanske gillar att prata när dom får massage men jag tror nog att dom flesta inte gör det, det är en stund man vill ha för sig själv. 
Men nu är jag iaf härligt genomknådad och ska njuta av en lugn och skön helg! 😊


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0