BB-väskan

Har börjat packa BB-väskan, eller har slängt i lite grejer innan men nu har jag strukturerat upp den så jag ska ha full koll! Haha! Typiskt mig... 

Jag har alltså packat väskan och skrivit en lista på vad jag har packat ner så jag vet det och inte behöver rota runt för att titta. Jag har även skrivit en lista med som behöver kompletteras med innan avfärd. Som mobilladdare, mat till pappan, hudvård och lite sånt som man behöver kunna använda innan man åker också. (Maten till pappan behöver man väl iof inte använda men en macka eller något som legat i någon vecka är nog inget hit, dessutom så tillhör det ju inte vanligheten att förlossningen skulle komma igång så snabbt så man inte skulle kunna springa och handla något innan man körde iväg) vi har ju Hemköp under oss som har öppet till 23 och Statoil 3min härifrån som har öppet dygnet runt om det skulle krisa sig. 
Men jag tänkte stoppa ner lite sånt man kan stoppa ner, typ kex, någon dricka och lite så. 
Nu längtar jag förbaskat mycket, V.38 gick in i igår och jag har en vecka kvar att jobba. Känns som en låååång vecka. Men det är väl så när man vet att man ska vara ledig, det blir lite jobbigare... Gravid eller inte 😊


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0