Babyshower...

Fick en helt underbar dag igår med babyshower.... Helt underbart och samla alla och fika och snacka och allt bara var så himla mysigt. 
Fick dessutom jättefina presenter och allt var helt klockrent... Kunde inte blivit så mycket bättre. Känner mig så himla tacksam för mina nära och kära. ❤️

Bilder på kakorna som min syster hade bakat och mamma hade köpt en tårta med en bild på mig som liten när jag skulle vara mamma åt alla. 
Annars har jag lagt alla fina grejer i tvättkorgen för dom ska tvättas innan jag kan hänga in det. 
Sen gissades det datum för ankomst 

Ska bli spännande och se om någon gissar rätt. 
Jag har gissat på den 9:de själv och min sambo på 5:de.., 
Ja, vi får väl se 😊


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0