Så ledsen.

Nu börjar Astons rum ta form. Men mitt i all glädje av att allt snart är färdig bor en gnutta sorg. 
Jag hade sett ut världens finaste Peter Pan väggdekor. Pappa har beställt den från England och jag älskar den, den föreställer Peter pans skugga... 


Så himla fin... Men nu när dom renoverade här så sattes det upp struktur på alla väggar vilket innebär att väggdekorer inte fäster 😒
Till min stora förtvivlan! 
Så om jag inte kommer på en genial idé om hur jag ska göra får den snällt vänta till vi har ett hus utan struktur där Peter kan vara med! ❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0