Skötbordet färdigt...



Blev så himla nöjd... 
En av mina bästa vänner var hos oss en snabbis igår och hennes kommentar när hon såg Astons rum var "Det ser ut som i en inredningstidning" 
För alla kanske inte det är en komplimang men för mig var det. 
Och detta är ju grunden, sen kommer det personliga efter hand ju.... 
Just nu håller jag på att spåna på vägghyllor till rummet där man kan ha lite nallar, böcker och lite saker... För någon sådan förvaring har vi inte.
Sen ska vi förhoppningsvis hämta hem min sambos gamla kista i helgen och där kan man förvara leksaker när den dagen kommer. 😊


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0