Mysig dag!

Har haft en mysig dag med mamma. Vi har varit och shoppat och äntligen tänkte jag att jag skulle få köpa det första plagget... Det blev inte så mycket eftersom jag är "lite" kräsen men en body och en filt blev det. 

Älskar barnkläder i lite mer vuxenstil och dova, neutrala färger. Detta känns som ett klockrent exempel. Min mamma vill gärna shoppa mycket och gärna till hennes barnbarn men vi kom fram till en kompromiss där hon betalade och jag valde (idag) vilket kändes som ett perfekt alternativ för mig 😜
Jag förstår att alla tycker det är kul att köpa barnkläder, det gör ju även jag till andras barn, men samtidigt vill man ju klä sitt barn på sitt eget vis. 
Dessutom så växer bebisarna så himla snabbt i början så får man för mycket så kanske dom inte hinner använda allt...
Jaja, lyxproblem.! 😂


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0