Fortsättning i babyrummet...

Äntligen har vårt fina trollskötbord kommit. 😍 sambon var i full fart med att skruva ihop det när jag kom hem i fredags. Är supernöjd! 

Nu har vi tittat lite på skötbäddar Och fastnat för Ngs royal delux, jag tyckte vi skulle ha en grå men sambon gillade den med stjärnor bättre så det blir den... 
Eftersom vi har så mycket vitt så är det bra och bryta av med lite mönster så länge det finns en röd tråd... Och det har vi ju med det gråa...

Såhär ser den ut, lite extra lyxig med kudde och så, kommer bli så fin. 
Och den röda tråden går tillomed in i hans garderob... Haha! 

Vi har inte köpt så mycket än men än så länge är det grått och vitt som dominerar. Och svärmor hade också snappat upp det då hon kom med lite mer fina saker i den skalan.... 

Sen fick vi även en cool polisbody, så min sambo verkar ha fått en ny kollega. 
Nu har lilla Aston både polisbil och kläder. Det ska ju börjas i tid 😊

Nu är vi i städtagen här hemma och när jag skulle lägga in en sak i skötbordet såg jag till min stora förvåning....

Min sambo hade (igår när jag var på fest) varit och shoppat loss en massa bra och ha saker och ställt in i skåpet. 
Jag dog lite när jag såg det av chock! Så himla fint! ❤️

Nu kommer snart min pappa på en fika sen fortsätter söndagen med lite fix! 
Idag går vi in i v.34 det börjar närma sig... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0