Vagn!

Min sambo har länge spanat vagn på nätet och för någon vecka sedan var vi inne i en barnvagnsaffär för att fråga känna efter och allt det där. Eftersom vi har varit ute i så god tid med att spana in grejer så har det vi köpt hittills bara varit på rea, eller ett klipp på blocket som varit för bra för att inte slå till direkt. 
Vi hade altså fastnat för en brio smile och hittade ett kanonbra erbjudande i Helsingborg, så vi körde upp idag för att slå till. Vagnen fanns tillomed på lager så nu har vi en vagn också. 
Och i förmiddags var vi i Lund och tittade på ett babyskydd från blocket som hör till vagnen som man lätt kan klicka på. En riktigt bra funktion och ett bra pris på den också. Allt behöver inte vara nytt tycker vi, vi blandar gärna... Men vissa saker vill man bara ha nytt. 

Liggdel

Sittdel

Och eftersom min sambo är i full gång med att tvätta babyskyddet så kunde jag tyvärr inte visa hur den ser ut men det kommer kanske en bild på det. ☺️


Nu börjar även graviditeten ge sig till känna... Det är lite tyngre nu, jag och älsklingen fick byta plats i sängen för jag inte kommer upp längre. Magmusklerna är lixom inte med längre... lillkillen är superaktiv i magen och jag tycker det är jättehärligt att känna. Jag går och pratar med lilla magen ibland och är sådär löjlig som man kan va när man är glad för något. 
Det bästa är att vi är lika fjantiga båda två, och jag bara älskar den sidan av min sambo. Så fort han får tillfälle myser han med magen, pratar lite med den och frågar om han sparkat mycket idag. 
Häromdagen när vi båda gick hemma ringde min telefon (hemligt nummer som min sambo har) jag tittade ut i vardagsrummet och såg min sambo ha sin telefon vid örat och sa att jag nog visste att det var han som ringde... Då sa han "Jamen svara då" 
Så när jag svarar säger han 
"Hej, kan du be Aston komma ut nu" 
Haha 😍 så himla gulligt!!
Självklart vill vi inte att han ska komma nu för vi vill att han ska bli färdigbakad där inne i kroppen men vi längtar så otroligt mycket efter honom.... ❤️❤️❤️
Idag gick vi in i V.25 återkommer senare för en magbild för nu börjar den verkligen bli gigantisk... Haha! Undrar var detta ska sluta. 😂😘


Kommentarer
Anonym

Din mage är så himla fin! <3 Vagnen ser riktigt fin ut också, vi kan ha barnvagnspromenader sen ju :) kram till er alla.

Svar: Tack 💖 lätt vi ska ha! 😍
Hoppas ni också mår bra! 😘
C...

2015-01-11 @ 23:34:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0