V.27

Då gick vi in i V.27 idag... Och plus 11kg. Det roliga är att jag har vägt mer än såhär tidigare i mitt liv. Min maxvikt har varit 78kg och nu när jag har tränat mycket och ätit bra mat har jag varit nere på 60 och vänt. Men jag trivs bäst när jag väger runt 63kg (jag är 174cm lång). Jag tyckte det var jättejobbigt i början när man bara kände sig fet och plöfsig men nu är jag lite mer överens med min nya figur och jag gillar den faktiskt och den mysiga känslan att bära sitt barn som sprattlar runt och tränar kickboxning där inne. 


Imorgon ska jag gå och ta blodprov och se vad min lilla njure säger. På tisdag har jag telefontid med en läkare som kommer berätta hur vi ska gå vidare och om vi behöver göra något. 
Jag tänker att jag inte får glömma fråga hur det kommer sig att jag inte har ont längre om det som skapade smärtan har blivit sämre. För mig verkar det nämligen jätteologogiskt.

Vi håller för övrigt på att boa här hemma... Vi har börjat köpa lite grejer till lillkillen och även lite annat som förbättrar hemmet. Lägger upp bilder när vi har börjat få saker och ting på plats. Vi ska börja med att rensa, slänga, sortera. Sen om två veckor kommer hantverkare hit och målar alla rummen och alla innerdörrar vita, lägger parkettgolv i Astons rum som är det ända med plastmatta, drar ny el i hela lägenheten som är barnsäker och pricken över i:ET får vi ett helt nytt kök med nya vitvaror även det i vitt. 
Så jag är helt överlycklig och förväntansfull. Kommer väl inte bli det roligaste och bo i röra i två veckor men det är det sååååå värt! V.7 börjar renoveringen... 😃

Imorgon är det dax för Gravidyoga igen och en välbehövlig ansiktsbehandling.
Lyxdag med andra ord! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0