Omtumlande dag...

Min härligt lediga dag började med en skön sovmorgon....
Gick och skrotade lite hemma och fixade lite till salongen. 
Skulle på återbesök och göra ultraljud på njuren som jag egentligen tyckte var onödigt eftersom jag mår bra igen.... Men Gud vilken tur att jag gick dit, för istället för att bli bättre hade det visst blivit sämre?! Blev såklart orolig, doktorn som gjorde ultraljudet ska skicka bilderna vidare så jag blir väl kallad snart igen. Suck!

Kom precis hem från gravidyogan som började idag. Har sett så himla mycket fram emot det. Och det var verkligen en mysig stund.
Men nu känner jag mig sååå ledsen. När man gör yoga kommer man ju i kontakt med kroppen och känslorna och jag inser nu när jag sitter här med gråten i halsen att det var längesen jag stannade upp och lyssnade på kroppen. Jag känner mig slutkörd, stressad och ledsen.... 
Får acceptera att jag känner så och kanske gråta ut lite, vara tacksam för det jag har och hoppas att morgondagen blir bättre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0