Äntligen!

Jag börjar äntligen må bättre! *peppar peppar* det känns helt fantastiskt! Har mått bra hela dagen så har städat ut julen och pyntat om, bakat en kaka till morgondagen och lagat kvällsmat. 
Men så typiskt mig att gå all in direkt, man kanske kan börja vänja kroppen lite på att få börja röra sig? Så nu har jag landat i soffan igen för att vila mig för jag fick lite ont i nedre delen av ryggen..
Så nu vilar jag lite och njuter av mitt nystädade hem... 



Vår stege fick lite nytt med mina bästa böcker just nu...  Älskar att vårt hem sakta sakta börjar kännas som att der snart flyttar in en familjemedlem till oss. Jag är så himla lycklig och tacksam för det! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0