Renoveringen...



Såhär ser vårt kök ut efter dagens arbete... Två veckor utan kök kommer bli en utmaning... En stooor utmaning och försöka äta någorlunda nyttigt utan att bli luspank. Det är ett lyxproblem för många att behöva äta ute men faktum är att jag älskar hemmalagad mat och nu när jag blivit lite duktigare på att laga mat så gillar jag faktisk min egen med! 😊
Nu är det snart dax för yoga och det är sista gången idag. Eftersom jag missade förra gången vet jag att jag kan få ta igen den gången vid ett annat tillfälle med en annan grupp. Hoppas på att inte bli ledsen mer nu efter yogan.... Att det värsta gått över. 😘


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0