Renoveringen forts.



Nu börjar det närma sig slutet i vårt renoveringskaos! Så himla skönt och jag längtar så himla mycket tills det är färdigt. Det kommer bli så fint. Såklart vill man ju förnya lite andra saker som man egentligen inte hade tänkt innan men det känns som man får lägga lite pengar på sånt som sätter pricken över i:ET.  Min sambo är borta till fredag och det hade ju varit riktigt roligt om det hade varit klart till han kom hem, som en liten överraskning. 😍

Vad det gäller min graviditet så har jag gått in i sista trimestern och känner mig så fruktansvärt trött! Jag tänker att det inte är så konstigt för bebis tar säkert all energi nu när han ska rusta upp sig inför ankomsten. Men, det är himla jobbigt måste jag erkänna att inte känna sig som sig själv. För jag är så långt ifrån detta i vanliga fall. Men jag antar att det är kroppens sätt att säga åt en att vila. 
Så jag får försöka vila så gott jag kan och försöka acceptera att jag just nu inte är på topp. Men det är lättare sagt än gjort. Speciellt när man har ett så socialt jobb som frisör.



Kommentarer
Enlangvantan

Vad fint det blir!! Och sista trimetern?! Redan?! Det är ju helt fantastiskt!

Svar: Ja, det går förbaskat fort!
Hoppas på att ni får komma igång snart och att ert efterlängtade barn också kommer 💛
C...

2015-02-25 @ 19:37:26
URL: http://enlangvantan.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0