Nedräkning....

Nu är det nedräkning till två, näe... Tre saker....
Första är ultraljudet i 3D på måndag 😁
Andra är att renoveringen går in i sista veckan (förhoppningsvis) och snart är färdig vilket betyder att jag ÄNTLIGEN får inreda, åka till Ullared och shoppa och börja handla kläder som jag kan hänga in i den söta garderoben som ska skruvas ihop.
Och sist och absolut stört, ankomsten av vår lille kille. 
Vi är nu i sista delen av graviditeten och går snart in i V31 vilket betyder 9veckor kvar! MAGISKT!

Sist jag var hos barnmorskan bokades det även in föräldrautbildning samt amningskurs... Känns lite kul faktiskt. 

Nu ska jag försöka sova trots att sambon jobbar sent. 
Klockan ringer 8.30 imorgon då det är dax att träna Bodypump! 💪


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0