Inte igen.... 😔

Fick gĂ„ upp tidigt idag och öppna för mĂ„laren. Ringde och bokade ultraljudet som tyvĂ€rr inte blev förrĂ€n den 23/2 men den som vĂ€ntar pĂ„ nĂ„got gott... â˜ș
Körde till syrran och lunchade med henne och svĂ€ngde inom burlövs center och speedshoppa lite. MĂ„dde lite illa efter lunchen men jag tĂ€nkte att det var för att den inte innehöll sĂ„ mycket kolhydrater sĂ„ jag tĂ€nkte ta en macka nĂ€r jag kom hem. Men tyvĂ€rr hann jag inte sĂ„ lĂ„ngt. Hann precis ta av mig jackan innan krĂ€ket började ta kraft. Tack och lov hann jag in pĂ„ toa innan det kom. Och det kĂ€ndes som att det aldrig ville ta slut. Usch usch fy och blĂ€! 
SĂ„ nu har jag bĂ€ddat ner mig i sĂ€ngen, bett sambon köpa med sig proviva hem och försöker acceptera att det tyvĂ€rr inte blir nĂ„gon gravidyoga idag. 



Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

VÄr dröm om ett barn... Efter att ha försökt sjÀlva i 3Är, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök Àr vi Àntligen gravida...

RSS 2.0