V.19 idag!

Idag gĂ„r vi in i v.19. 😃 snart halvvĂ€gs! 
IgĂ„r var vi pĂ„ julbord och kollade julgalan pĂ„ Malmö Arena men tyvĂ€rr hann vi inte se klart slutet pĂ„ showen innan jag började mĂ„ dĂ„ligt. Tillslut fick jag halvspringa in pĂ„ toan som tack och lov var ganska nĂ€ra och krĂ€ka. Jag trodde först att det var maten jag hade blivit dĂ„lig av men efter att ha sprungit skytteltrafik pĂ„ toan varannan timme hela natten sĂ„ kĂ€nns det kanske mer som krĂ€ksjuka.? Men jag vet inte, jag Ă€r inte sĂ„ rutinerad för har inte krĂ€kt sĂ„ sen jag var liten och fick vara hemma frĂ„n skolan, mamma pysslade om mig och jag tittade pĂ„ Madicken som jag alltid ville nĂ€r jag var sjuk. 
Ligger hĂ€r i soffan nu med spannen bredvid och hoppas det Ă€r över nu... 
Jag Ă€r sĂ„ törstig och hungrig! 


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

VÄr dröm om ett barn... Efter att ha försökt sjÀlva i 3Är, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök Àr vi Àntligen gravida...

RSS 2.0