V.15

Nu har vi gått in i v.15 och den andra trimestern. Fick beräknad förlossning 2/5-2015 så vi hoppade fram 5dagar bara sådär 😃
Fotade lilla magen idag... Den har inte blivit så mycket större sedan v.11. 

Jag mår fortfarande bra, skulle nog vilja säga ännu bättre och bättre. Börjar vänja mig lite vid kulan på magen och mina matvanor börjar bli bättre och lite mer stabila igen.... Träningen har dessutom blivit rolig igen.
Fram till typ v.10 så ville jag bara äta skräpmat, salt och fet mat... Billys pizza var det bästa mellanmålet jag kunde tänka mig. Haha! Men tack och lov har det suget gått över nu! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0