Total lycka!!!

Idag hände det, det jag länge väntat på! 
En kund frågade... Lite fint och försiktigt 
"Hur går det med familjelivet?"
Och jag bara jo, det går bra! Tänkte du på något speciellt?
"Ja, kanske det är lite tillökning på gång" 😃 blev så himla glad att någon såg det och vågade säga något. För då måste jag ju se lite gravid ut och inte bara tjock längre 😍 wooho!

Sen vill jag också säga att jag är jättetacksam! Alla mina blodprover och blodtryck var bra, behövde inte ens ta extra järn som många gravida behöver. 

Pratade med barnmorska också häromdagen. Vi ska på spa igen och jag började googla om det var okej att bada, basta och så. Men min barnmorska rekommenderade mig inte att bada eftersom jag är känslig för infektioner. (Svamp,urinvägsinfektion,blödningen) så jag får väl avstå från badet. 
Men ser ändå jättemycket fram emot och åka iväg bara vi två, lägga bort mobilerna och bara njuta av varandra. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0