Gravidhjärna! HJÄLP!!!!

Ja, denna hjärnan är inte riktigt vad den borde vara... Flera incidenter som bekräftar denna berömda gravidhjärna! 
Häromveckan tog jag fel styrka på väteparoxiden när jag blandade färg till min kund, tack och lov blev det bra ändå. Igår när jag gick från jobbet glömde jag min väska (?) och idag var nog det värsta... När jag kom till jobbet upptäckte jag att jag inte hade min mobil och plånbok (som sitter ihop). Letar hysterisk igenom hela salongen men hittar inget. Får ringa och väcka min stackars sambo som har jobbat sent, som snällt får gå ner på Hemköp och mormors bageri där jag varit i morse. Ser i bilder framför mig när jag panikslagen får ringa runt och spärra alla kort (ja alla, för jag har faktiskt 4st!!?) och hur jag ska kunna leva utan min telefon och allt där finns i när salongstelefonen ringer och min sambo bekräftar att mobilplånboken är upphittad på mormors! 
SNÄLLA GUD GE MIG TILLBAKA MIN HJÄRNA!!! 😩

En bild från v.17 kommer här, och plus 7kg redan... Enligt min app är det tydligen normalt att ha gått upp mellan 2-5kg nu... Så nu är jag onormal visade det sig! 😜




Kommentarer
enlangvantan

Fina magen! :)

2014-11-19 @ 17:56:33
URL: http://enlangvantan.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0