Ett besök på twilfit!

Idag har jag varit och shoppat på twilfit till mina nya boppar som just nu håller på att svämma över i mina gamla bh:ar. 
Vanligtvis har jag (enligt mig själv) B eller C-kupa. Jag gick direkt fram till kassan och frågade om hjälp för jag har hört att twilfit är grymma på bröst och väldigt hjälpsamma. Och som alla kvinnor vet är det fantastiskt jobbigt att prova bh och ta på och av sig allt hela tiden för man inte hittar något som passar. 
Den hjälpsamma expediten langar in den första bh:n som jag tar på mig, den passar perfekt helt på direkten. 
Men, hon tyckte jag skulle ta en storlek större så tuttarna kunde växa lite i den så den inte blir för liten och jag skulle behöva köpa en ny igen. 
Jag höll givetvis med och hon gav mig några stycken till som jag provade. En gillade jag absolut bäst, den satt fint nu med och hade lite utrymme kvar. 
Jag sneglade på lappen och såg till min stooooora förvåning att det stod 80F!
(80F förhelvete!!!!!) hur fan gick detta till? Men twilfitpersonalen menade på att jag skulle haft en annan storlek från början och hade gått med fel, därav det enorma hoppet.  Ja!!! Verkligen enormt! Och ett enormt svid i plånboken också, en bh i denna storleken gick på 620kr!!! 

Det köper jag knappt en tröja för i vanliga fall! Haha! 
Men det var värt det, om jag kan ha de fram till bebisPrick kommer. 
Och med hennes service och hjälpsamhet på twilfit var det ännu mer värt det! Jag ger twilfit 5av5 prickar •••••
För deras service! 🙏💛


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0