Nervös...

Fem dagar kvar till mens och jag har aldrig någonsin varit så nervös innan, för första gången på så länge vill jag verkligen att den ska komma. Om chanserna för att få ett missbildat barn är stor så vill jag såklart inte ta den risken, men samtidigt känns det oerhört fånigt att skydda sig när det inte gått annars på så lång tid, men vi har inte försökt denna gången, men visst tusan vore det typiskt om det skulle hända nu. Och visst tusan skulle jag inte kunna göra abort om det skulle vara så att mensen inte ville komma.

Har haft en jättemysig dag med syster idag i alla fall. Syskonkärlek är något ut över det vanliga. ❤️
Och pricken över i:ET idag var att min bikini från phax kom idag och den satt som en smäck! Så nu e jag så redo för att åka utomlands igen...
Undra var vi hamnar denna gången. ☺️

(En bild från vår semester i januari, fuerteventura) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0