Mensen kom och mensen gick

Har varit dålig på att uppdatera då jag har jobbat mycket. 
Men mensen kom som tur var.
Min sambo sa att vi skulle ringa RMC på nästa mens men vi har inte pratat igenom det riktigt. 
Hade varit "kul" att få göra ett försök innan sommaren då RMC har semesterstängt sen under sommaren. Jag gick in och kollade deras hemsida. 

Men vi får se helt enkelt. 
Känns som att jag kan vänta under sommaren, har ingen brådska som det känns just idag, men såklart hade det känts bra att få påbörja processen. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0