Tråkväder & liggdax!


 
Ett riktigt söndagsväder idag... 


Utslag på Stickan idag precis som uträknat, temperaturen steg också från 36,3 -> 36.6
Helst ska den stiga 0,3 grader vilket den gjort nu, Stickan tar vi som en ytterligare bekräftelse. 

Imorgon ska jag till Calle, denna gången själv då min sambo jobbar. 
Hoppas på att han plockar fram någon hemlig trollstav och fixar mig, tänk om det fanns någon sådan.

Vi pratade lite om ivf processen idag igen när vi var hos min mamma, hon frågade om vi inte skulle påbörja den. Och det känns lite som att vi drar på det båda två, man hoppas verkligen in i det sista. Men nu har vi försökt själva i två år och med hjälp av Calle i 6mån så det är väl kanske dax för nästa steg hur skrämmande det än är...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0