Tarotkort



Jag har en änglalek som jag brukar ta ett kort från när jag behöver vägledning, uppmuntran eller bara känner för det. 
Idag kände jag att det var dax för lite vägledning och bad änglarna om hjälp. 
Resultatet blev ...

Familj!!
"Familjen utökas snart med ett nytillskott" 
Känns skönt med lite bekräftelse om att det kommer komma.
Även om det känns så ofantligt tungt ibland så måste man även grabba tag i det positiva när det kommer till en! 
Ibland tänker jag att det hade varit skönt och bara kunna koppla bort hjärnan och lita på att allt blir som det ska. 


Kommentarer
Spell Mink

Vad fint :)

2014-06-03 @ 23:15:08
URL: http://spellmink.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0