Sluta med kaffe...

Jag tror jag dör! Jag håller på att sluta dricka kaffe och dricker bara en kopp på morgonen. Mitt huvud håller på att sprängas. Jag har haft det så i 3dagar nu och tycker det borde gå över snart men det vill inte ge sig. Min sambo säger att han också har ont i huvudet så att det inte behöver bero på kaffet men jag vill gärna tro det ändå. 
Jag gick och tränade ändå som vanligt idag och har druckit mängder med vatten, men nej.... Jag sitter här ändå med min betongkeps och tycker synd om mig själv! 




Kommentarer
enlangvantan

Jag försöker också sluta med kaffe av samma anledning säkert..och huvudvärken är galen!

2014-03-26 @ 09:51:27
URL: http://enlangvantan.blogspot.se
Catja

Usch ja! Jag var faktiskt precis iväg för att köpa alvedon för att se om det hjälper, vill egentligen inte ta men detta är olididligt!
Ska gå in och kika på din blogg lite mer ikväll!
Kram

2014-03-26 @ 13:42:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0