Sluta med kaffe del 3

ÄNTLIGEN är huvudvärken borta! Jag trodde aldrig det skulle hända. Nu dricker jag bara 1kopp kaffe om dagen men funderar på att sluta med den med, men har inte bestämt mig än... 

Idag har varit en härlig dag! 
Jobb, strålande väder, kul träning i form av BodyStep som avslutades med en grym måltid i form av "spagetti" fast det är bönor. Jag rekommenderar verkligen den. Den var superdupergod! 

Och med vårt projekt "göra barn"
är det nu bara och vänta och se om det ville ta sig denna gången. Sålänge boostar jag kroppen på bästa sätt. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0