Sluta med kaffe del 2



Startade morgonen på mitt vanliga sätt. Örter, fun light och skölja ner med, b12, folsyra samt ta temperaturen som idag var på 36,7 (tas direkt när man vaknat)
Men mitt huvud håller på att sprängas och det vill inte ge sig! Jag drack inte överdrivet med kaffe innan och har ju faktist gått ner till att drick en kopp så kan det verkligen vara det? För jag får ju ändå i mig lite... 
Får se om Calle kan ge mig lite akupunktur för det också imorgon och ta bort detta dumma.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0