Ett medium

Jag har blivit spådd vid två olika tillfällen av två olika personer. 
Båda två har sagt att jag kommer få två barn (en flicka och en pojke vilket egentligen inte spelar roll) och det har jag lite tänkt hela tiden under resans gång att dem har sagt det en gång och känt att det kommer slå in men nu i slutet tappat lite. Men då kom hon, som en ängel från ovan, min kollegas kund. 
Hon är övernaturlig och ser och känner saker. Ett medium.
Hon frågade min kollega för andra gången när hon var där 
"Jag känner bara barn barn barn överallt, planerar ni barn?" 
Min kollega säger nej
Men hon kunde inte släppa det och fortsatte om att det bara kändes barn överallt.
Min kollega berättade att det fanns någon annan i rummet som hade barnlängtan. 
Och då hade detta mediumet sagt att jag kommer få två barn (en av varje sa hon också) men att det första kommer vara en IVF bebis som kommer komma på första eller Max andra försöket. 
Sen kommer det komma ett syskon tätt inpå när hormonerna är redo som gör att det blir lättare att få en naturlig nummer två. 
Det lustiga var att Calle sa likadant när vi var där idag att han trodde att det skulle ta på Max andra försöket, och att vi kommer lyckas, han e helt övertygad... Men han ska göra allt för att han ska lyckas denna månaden först. 
Men iaf, så blev jag så himla glad att hon sa detta till min kollega, det kändes så skönt med den bekräftelsen som var som skänkt från ovan. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0