En miljon tankar...

En miljon tankar far runt i huvudet, mensen lyser med sin frånvaro, här sitter jag med min kvällsfika och grubblar.


Jag hatar när mensen inte kommer i tid, man hinner tänka så förbaskat mycket och det går inte att stoppa. Jag försöker verkligen men det är så svårt. 
Tänkte gå och lägga mig tidigt idag, det är det ända sättet att slippa tankarna. 

Men det finns ju varje gång en liten chans till att det just skulle vara denna gången då mensen inte kom. En liten örtbebis hade varit så välkommen <3 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0