Då var det dax igen!



Mensdag 1
Detta monster som är så ovälkommet som vägrar fatta att det ska hålla sig borta från mig!! 
Vaknade 6.30 av smärtor. 
Kunde tack och lov somna om efter citodon och min älskade värmeflaska. 
Men det tar på krafterna och ha så förbaskat ont. Både fysiskt och psykiskt. 
Men det känns lite bättre nu när vi bestämt oss för att påbörja IVF behandlingen. Nu ska man bara hålla tummarna för att man får köra igång när man ringer. 

Tänk att den första ivf bebisen föddes 1978, det är ändå inte så längesedan. Jag är glad att jag lever i en tid där man kan få hjälp... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0