Cellprov

Fick kallelse till cellprov för en tid sen som jag tyvärr inte kunde gå på. När man påbörjar sin IVF behandling får cellprovet inte vara äldre än tre år, så därför tänkte jag att det var bäst och gå så fort jag fick möjlighet igen. Dessutom hade jag grad 3 i cellförändringar förra gången och fick operera bort dem, så lika bra och köra igång det innan påbörjad IVF om det nu skulle vara så att jag behöver göra det igen, vilket jag naturligtvis inte hoppas.
Är nervös och mår illa, borde äta så risken för att svimma minskar, men jag kan inte äta, för jag är för nervös....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0