Cellprov del 2

Cellprovet gick faktiskt bra! Hon var jättebra hon som tog det, det var dessutom gratis vilket jag inte hade en aning om, men det är nytt för i år att upp till 30år får man ta cellprov gratis. Förstår tanken för jag kan hålla med om att om man inte har det så gott ställt så kanske man inte tar cellprovet för att det är obehagligt och kostar pengar, då vill man kanske hellre lägga det på mat.
Jag fick ett tips av hon som tog provet att jag skulle trycka ner rumpan så hårt man kunde i stolen och liksom svankar, för då slappnade man av i musklerna där inne så det gjorde mindre ont och hon sa att jag skulle ta med mig det fortsättningsvis eftersom det nog kommer bli ganska mycket mer avd en varan....
Så jag vill lämna vidare till tipset till dig som ska ta cellprov eller något annat obehagligt i underlivet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0