Besöket hos Calle!

Mitt besök hos Calle på Wallmarks örter och akupunktur gick okej.
Min temperatur var för hög så han skulle ändra lite i örterna. Sen berättade jag om min huvudvärk och han menade på att var det örterna som orsakade det så skulle det hjälpa om han punkterade några blodkärl, för då släpper trycket. 
Så sagt och gjort fick jag ställ mig upp och Calle punkterade några blodkärl i knävecken så blodet rann åt alla håll och kanter och sambon och Calle fick hjälpas åt att torka. Efteråt kändes det som jag skulle kräkas och hivudvärken släppte lite, men sen kom den tillbaka igen....
Sen fick jag lite akupunktur för ägglossningen också som äger rum sön/mån. 
Så nu är det än en gång vår tur att göra vår hemläxa! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0