Att komma ut ut garderoben!

Jag gjorde det, jag skrev ett klagomålsbrev till adlibris, men offentligt på facebook så alla kan se.
Även vissa av mina vänner får upp detta på sina sidor, så jag visste först inte om jag vågade. Det är så skamligt och man skäms (?!) men nu kände jag att det var dax för att komma ut ur garderoben lite försiktigt sådär! Känndes lite befriande faktiskt och nu kommenteras det på inlägget. 
Jag önskar lite i smyg att någon av mina vänner känner sig träffad för att den befinner sig i någon liknande situation så att man kan följas åt... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0