Saker att fira! 🎉

PĂ„ onsdag 6/8 firar vi 3Ă„rs förlovning. Förlovningsdag firar man vĂ€l kanske egentligen bara om man inte har en bröllopsdag och det har ju inte vi... Än.... â˜ș
Sen tycker jag det ocksĂ„ Ă€r vĂ€rt att fira att vi Ă€ntligen (förhoppningsvis) ska fĂ„ pĂ„börja vĂ„r behandling. TvĂ„ viktiga saker altsĂ„. 
Min sambo jobbar sent idag och har gjort hela veckan sĂ„ vi har tyvĂ€rr inte trĂ€ffats alls i veckan mer Ă€n sovandes i sĂ€ngen och eftersom bĂ„da har jobb som man inte kan prata med varandra under arbetstid nĂ„gon lĂ€ngre tid sĂ„ skrev jag en lapp till honom innan jag gick och la mig idag. 


Det ska ju vara fint vĂ€der pĂ„ lördag nĂ€r jag tĂ€nkte vi skulle hitta pĂ„ nĂ„got, kanske det Ă€r för varmt för att gĂ„ i en storstad? Vi fĂ„r se vilket alternativ han vĂ€ljer helt enkelt! 😍




Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

VÄr dröm om ett barn... Efter att ha försökt sjÀlva i 3Är, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök Àr vi Àntligen gravida...

RSS 2.0