RMC

Så ringer jag RMC för att jag ska fråga om min puregon pen som jag har förvarat i rumstemperatur i 10mån, det står Max 3 i säkerhetsföreskrifterna.
Finns olika val att välja när man ringer men jag väljer val 6 för övriga frågor, då säger kvinnan i andra änden att jag har gjort fel val och ska prata med sjuksköterska. Jag ringer igen och gör val 4 som är alternativet till sjuksköterskan. Men när det kommer fram signaler på linjen kommer det en telefonsvararröst som säger "det är för närvarande många som ringer, var god försök igen senare"
Efter att jag ringt sex gånger direkt efter varandra inom loppet av 3min kommer en ny röst "vi har stängt för dagen, vi är åter imorgon 8.30"
Jamen tack så himla mycket då!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0