Namn

Jag tycker det är så himla roligt och spåna på barnnamn. Även om vi är långt ifrån dit så älskar jag att få fantisera. Men jag ser att mina namn ändrats lite på dessa åren och idag uppdaterade jag med ett nytt. 

Här är mina namnförslag... Min sambo brukar skoja och säga att "det är väl inte så konstigt att inget barn vill komma till oss med tanke på dina namnförslag." Haha! Men efter min senaste uppdatering så borde väl någon vilja heta Thea i alla fall 😜
Fast Aston är fortfarande mitt favorit när det gäller killnamnen. 
Och Tristan och Milo går bort nu, för två kompisar till mig har valt dem namnen till sina barn... 
Louise gillar jag egentligen inte som första namn, men jag heter det i 3:dje namn efter farmor, och med tanke på att det första provrörsbarnet hette det så hade det varit kul att ha med! ☺️💕


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0