En härlig dag på stranden...



En härlig dag på stranden med en av mima bästa kompisar... Mannen Kom förbi en sväng efter han hade sovit lite efter sitt nattpass. Så skönt att bara ligga och slappa, snacka skit och fika. Njutning...

Fick tag i RMC dagen efter, dem sa att hållbarheten inte gällde sprutan utan läkemedlet, men jag läste ju det jag hade sett i instruktionsboken för pennan. Men oavett så får jag väl lita på att hon vet vad hon säger. 

Nu är det bara 15dagar kvar till beräknad IVF start. 
Jag väntar med skräckblandad förtjusning. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0