Idag

Idag är det riktigt tungt! 
Jag känner mig så jävla omotiverad, besviken, hopplös, värdelös! Varför i helvete vill det inte funka? 
Jag är livrädd, skamsen, tar på mig någon form av skuld även offerkoftan åker på lite då och då. 
Jag tycker livet är så jävla orättvist.
En facebookvän till mig som jag träffade på KK när jag gjorde min titthålsoperation hade precis varit inne och skrapats pga ett missfall, sen har hon fått ett barn efter det, och igår skrev hon att hon var gravid IGEN! 
Luften gick helt ur mig och jag tog bort henne från mitt nyhetsflöde. Jag vill inte se, inte veta. 
Ibland känner man sig stark som en oxe som klarar allt, och ibland, som idag känner mig sig som den mest värdelösa människan som inte ens kan det mest naturliga i världen, att få ett barn. 

Min fina kollega och vän kom med blommor till mig idag. Precis på rätt dag. Dem står vid min arbetsplats och jag tänker njuta av dem till Max! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0