v.20

V.20 idag... Tiden börjar ticka på och idag ska jag beställa stödstrumpor och boka in mig på gravidyoga från januari. 
Har också bestämt mig för att börja styrketräna lite mer själv för jag känner att mina axlar börjar bli svaga och ska jag jobba hela vägen känns det viktigt att träna kroppen om den ska orka. 
Älsklingen har kollat upp försäkringar som ska tecknas i veckan, en gravid + försäkring som går över till barnförsäkring och höjd livförsäkringar till oss båda ifall oturen skulle vara framme. *peppar peppar*
Det är jobbigt att prata om sånt men ett viktigt måste. 

Bild från v.20 innan jag äter dem goda lussebullarna som jag har bakat från hälsokokboken 😜



Kvällen avslutas med bio och den första delen i den sista boken i hungergames serien. ❤️ Jag har ju läst böckerna så filmerna är ju ett måste! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0