Tredje advent



Tredje advent idag och det börjar närma sig jul... Ska bli så himla mysigt och vara tillsammans nära och kära och njuta av att vara lediga tillsammans. ❤️

Idag har vi varit på glöggmingel på residenset i Malmö. 
Som ni vet tycker jag det är jättejobbigt med sociala sammanhang med människor man inte känner så detta var en stor prövning, dessutom helt spiknykter.... I annat fall kan man ju lugna sig med ett glas vin. Men jag överlevde och ställde inte till med några skandaler ☺️

Imorse när jag vaknade in i v21 upptäckte jag en fläck på det vita lakanet, det tog en liten stund innan jag förstod var fläcken kom ifrån. Den var i höjd med mitt bröst och vit. Altså bröstmjölk!! Jag är fortfarande lite chockad att brösten redan har börjat "komma igång" haha! Men det är väl fler saker som kommer att förvåna en under denna resa! 

Imorgon är det äntligen dax för ultraljud. Och vi är såå nyfikna på vad som gömmer sig i magen... Är det en liten Vera...? Eller kanske en Aston...? 
Vem det än är där inne så är vi så otroligt glada och tacksamma för vår nya familjemedlem och att just hen valt oss till sina föräldrar. 
Genom eld och vatten! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0