Smärta!

Denna smärtan är det värsta jag varit med om! Och det vill inte ge sig! 
Jag gråter, stönar, ber till Gud och går runt som ringaren i NotreDame för smärtan är så stark att jag inte kan stå rakt upp. 
Har fått en läkartid den 7/1 för ev sjukskrivning. Jag vill såklart inte vara hemma men har verkligen inte förmågan att jobba när jag har det såhär. 
Har varit hemma från jobbet idag för första gången sen jag blev frisör jan -08
Vår nya underbara barnmorska ringde även och undrade hur det var med mig... Vi pratade lite och bestämde att vi skulle komma imorgon och lyssna på bebisen och så...  Känns fantastiskt att hon tänker så på oss! 💖

Älsklingen som är överraskningarnas man kom hem och muntrade upp mig med lite saker jag har visat att jag tycker vi skulle ha. Självklart ska ju lilla Aston ha en polisbil...
Riktigt tuff! En cool inredningsdetalj fram till han kan köra den. 

Och även en lyxig åkpåse till vagnen från elodie details som man kan ta bort luddet på. 
Riktigt glad blev jag och det var lika fint som jag föreställt mig 😍


Kommentarer
enlangvantan

Men såå fin bil!! Såg en sån brandbil på en Loppis för ett tag sen och de är ju helt underbara!
Hoppas verkligen smärtan ger sig, tänker på dig

Svar: Tack 💛
C...

2014-12-30 @ 11:48:14
URL: http://enlangvantan.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0