Rutinultraljud

Då har vi varit på Rutinultraljud! 
Allting såg jättefint ut och precis som jag känner varje dag så är det en liten som gillar att röra på sig (precis som sin mamma). Gympapass verkar vara hans favoritsyssla där inne i magen. Och ja, det är en han... En liten Aston ❤️
Hon som gjorde ultraljudet hade svårt att få bilder eftersom han inte ville ligga stilla så några skrytbilder blev det inte. 
Ska försöka förklara så gott det går vad det ska föreställa på fotona! Haha 

Första bilden är en profilbild på huvudet där han ser ut att inte ha någon näsa. 
Bild nr 2 är en bild underifrån, man ser altså rumpan låren och i mitten lilla snoppen, bild nr 3 är en profilbild där han ligger uppe, men även den väldigt otydlig... 
Så det var det vi fick, inte så mycket och visa upp... ☺️ 
Det viktigaste var att allt såg bra ut! 
Tack tack tack! 

Jag har googlat barnrum till fördärvet idag... Jag vill att Aston ska ha ett coolt rum i industristil, grått och vitt. 
Har hittat massor av inspiration 😜
Det ska bli så in i bombens roligt att inreda för en som äääälskar inredning! Jag längtar ihjäl mig! 😁😁😁


Kommentarer
enlangvantan

Men åh så fint! Aston, fiint!! :)

Svar: tack <3
C...

2014-12-15 @ 22:16:20
URL: http://enlangvantan.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0