Massage

Idag var jag på oljemassage på mitt favoritställe i stan, Pranari thaimassage. Grymt duktiga. ❤️
Innan jag bokade testade jag att ligga på magen hemma men det var inga problem och hade det varit det hade man kunnat ligga på sidan. 
Men jag fick en kudde och bulla upp med så det kändes skönt. 
Hon började massera och efter en kort stund började lilla pricken hålla ett Arobicpass i magen! Hen tyckte kanske det blev lite trångt där inne ändå när jag låg på magen på den lite hårdare bänken... När jag gick ifrån massagen fick jag lite dåligt samvete att jag legat på magen och tänkte jag kanske hade kvävt vår lilla bebis, men tack och lov så har han busat nu ikväll igen där inne i magen. ❤️ Jag bestämde mig för att inte ligga på magen mer. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0