Lite av varje....

Jag bloggar från datorn idag. Jag älskar och skriva på datorn... det är lätt, på paddan eller mobilen är det svårt att skriva snabbt. När man skriver snabbt är det lättare att fånga känslan i det man vill förmedla. Annars är känslan borta innan meningen har kommit till sitt slut.
 

Nu har vi gått in i V.22 (21+1). Jag mår fortfarande bra och har inte så mycket besvär. Om jag ska klaga på något så är det att jag har börjat få ont i fötterna efter en dag på jobbet eftersom jag står hela dagen mer eller mindre. Tänker att så fort jag får lite ledig tid ska jag ta mig till en skoaffär och se om jag kan hitta inlägg till mina skor. Det är mitt första alternativ. Det andra är att köpa ett par fotriktiga skor att ha på jobbet även om dem inte råkar vara snygga. Det andra klaget är att jag har tappat min träningsmotivation och jag kan verkligen inte hitta den.
Visst, jag går till jobbet men jag skulle vilja så himla mycket mer men jag har helt enkelt för svårt för att motivera mig själv. Jag får väl fortsätta med mina promenader och sen börjar ju gravidyogan i januari så då kanske jag får tillbaka motivationen igen. 
 
Min sambo och jag har äntligen börjat boa lite. Och det känns fantastiskt underbart!!!!
Jag älskar att pyssla och göra fint och det där rummet som stått och väntat så himla länge på att bli ett bebisrum ska äntligen få inredas. Jag är så himla glad och tycker det är fantastiskt roligt. Ska såklart ta bilder när vi börjat komma igång så ni får se ;)
Igår var vi ute och tittade lite och det blev ett klädskåp från ikea som jag hade sett ut, det bästa av allt var att när vi kom till ikea så hade dem sänkt skåpet med 1000kr, inte illa!
Vi har även tittat på spjälsängar både i butik och på blocket och idag slog vi till på en trollsäng på blocket som låg ute för 300:- så det var verkligen ett kap. 
Vi köper gärna begagnat också, jag gillar att mixa.... Men när det gäller sängkläder och sånt så vill jag gärna köpa nytt. Svärmor skrämde dock upp mig lite med vägglöss när det gäller begagnade saker men vi får hålla tummarna för att vägglössen inte ville följa med oss hem. haha!
Sen har Aston även fått sin första present. En kund till mig hade med sig ett paket och i det var där en söt liten elefant som spelade när man drog den i svansen. 
Vi var även inne och tittade och pratade lite med en kvinna om barnvagnar och för våra behov har vi i dagsläget fastnat för en Brio Smile. 
Men vi får se... vi har ju mer tid på oss att undersöka. Men det känns fantastiskt att vara på G.
 
God jul på er! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0