Gott nytt år!

Smärtan fortsätter men har sedan igårkväll varit en mer jämn smärta utan attacker. Det har tillkommit huvudvärk och mat har jag inte lyckats få i mig så mycket så det har resulterat till minus 2kg på vågen. Jag försöker verkligen få i mig för bebis skull men det går bara inte. 😔

Nyårsafton idag iaf och vi ska ha gäster. Min älskade har fixat allt och jag har under tre dagar bara lyckats duka bordet, städa toaletten och koka potatis till förrätten. Så fort jag rör mig kommer smärtan som en käftsmäll. 
Tur det bara är några nära vänner idag så jag kan ligga på soffan hela kvällen om det skulle behövas. 
Tänkte jag skulle ta en spasmofen innan dem kommer men igår när jag gjorde det hjälpte det inte ett skvatt. Det ända som hände var att jag blev trött. Hoppas på bättre resultat idag... 
Här en en liten del av min nyårsdukning. Detta året med "diamanter"




Och bordsplaceringen är efter stjärntecken, så den är mer för skoj skull! Alla kan inte byta plats men några kan ☺️ hoppas på en trevlig och smärtfri kväll! 
Gott nytt år! 🎉❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0