Sprutdag 5

Har läst lite på nätet om att Orgalutran sprutan ska vara svårare att ta. Läste instruktionerna, blev nervös... Kände att jag inte klarar det själv. Sms:ade min sambo, han var fast på jobb... Ett mord, ja... Vad är min lilla spruta i jämförelse. 
Sms:ade mamma och frågade om hon ville hjälpa mig, hon har 5mil att köra enkel väg... Hon svarade att hon kom... Men när hon äntligen var här säger hon att hon inte klarar av det!
"Har du kört ända hit för att säga det"
Frågade jag.
Hon menade på att hon skulle köra mig till en väninna annars som skulle hjälpa mig. Men det kändes bara dumt, så vi gjorde ett försök och hjälptes åt. Jag fick hugga in sprutan i magen (ja, det blev hugga för den var riktigt riktigt seg) 
Sen fick mamma dra tillbaka den för att se så jag stuckigt rätt, sen fick jag trycka in läkemedlet. 
Det klarade vi bra mammi, tack för hjälpen ❤️

Så ser den ut... Orgalutranen.
Imorgon ringer klockan tidigt då vi ska bege oss till RMC för ultraljud. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0