Obeskrivligt.



Väntan är äntligen över!!!!!
Ord kan inte beskriva hur lyckliga vi är. 

Jag tjuvtestade i onsdags, började må 
så dåligt över att inte veta och gå runt och grubbla.
Jag fick utslag på stickan då, men jag kunde inte riktigt förstå det. Aldrig har vi fått ett positivt besked på ett gravtest, är det verkligen vår tur nu? 
Osäker på om testet visade fel eller inte, visste ju inte hur säkert det var på det hållet, men det e klart hcg finns ju inte i kroppen om man inte är gravid, men jag vågade inte säga något förrän idag, den riktiga testdagen. Vaknade såklart jättetidigt.... Och jo, det stod fantamig att jag var gravid idag också 


Äntligen äntligen äntligen är vi på gång!
3år, precis på månaden. Inte en dag försent. Jag vill bara skrika ut till hela världen den glada nyheten! Jag spricker, spricker av glädje och lycka. 
Tack för er som har stöttat, peppat och välsignat. ❤️
Jag har såklart redan beställt två böcker , Ebba von Sydows gravidbok och en annan om mat och träning för gravida! 
LYCKORUS!

Så "tyvärr" blir det inga Michael Kors skor! Hahahahahahahah! 😍😍😍
Guuuud vad glad jag är för det! 

Nu ska jag leva på mitt rosa moln ett bra dag! Och dela med mig av min lycka till min omgivning. ❤️❤️❤️

Ps. 


Ja... Nu e vi två i min kropp att älska! 
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Ofattbart!
Ds.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0